juli 2016

PÅ BESØK I GJØVIK

Tidligere i sommer var jeg å besøkte en kompis av meg i Gjøvik, og jeg fikk tatt noen bilder på tross av at det ikke var målet med reisen. Måtte jo være litt sosial også. Gjøvik er en flott by. Alle bildene er tatt med Nikon D5300&n...

Himmelen i brann! / Foto

Ja det var som om himmelen var i brann.. Helt nydelige farger! og den rosa fargen som lyste ned i vannet og opp å vognene, var helt fantastisk! Jeg har aldri sett en såååå fargerik og herlig himmel før!  Det var torden i lufta, og det buldre...

Fjortende stopp, Kystveien fra Bodø til Steinkjer, Namsos, Plus camp Namsos/ Foto

Vi reiste fra Torghatten uten å ha gått opp for å se selve hullet! Vi orket ikke, og vi har funnet ut at det lønner seg å være tidlig ute på campingplassene, så vi måtte komme oss av gårde. Det var meldt flott vær, så vi ville komme tidlig frem på...

Idyllisk camping i solnedgang! / Foto

Trenger vel ikke si noe her! Bildene taler for seg! Det har vært noen dager med nydelige himler! Jeg MÅ bare ut å fotografere! Er så sjeldent jeg får med meg dette. For jeg er alltid tidlig i seng hjemme. Vi bor slik til at det er sjeldent jeg ser...

Et flyvende innlegg! / Foto

Et lite stykke Norge må jo også ha med et Widerøe propell fly! Det er mange i Norges land som benytter seg av disse småflyene. Vi campet på Plus Camp Namsos, og lå da rett ved flystripa til Namsos lufthavn.  Ingen skal noen gang få meg ...

Trettende stopp, Kystveien fra Bodø til Steinkjer: Torghatten, Brønnøysund. Torghatten camping / Foto

Nå har vi virkelig begynt på veien hjemover føler jeg. Det er egentlig ikke greit, for jeg har kost meg og koser meg veldig med å se på all den vakre naturen vi har! Bobilen fungerer, og vi lever enkelt og primitivt!  Jeg liker det, for da e...

Tolvte stopp, Kystveien fra Bodø til Steinkjær: Nesna, Havblikk camping/ Foto

Ja det går unna i svingen nå.. Jeg liker det ikke..men det er jo så mye vakkert å se også, så jeg må bare bite tennene sammen. Men vi har lagt bort planen om Trollstigen, for jeg blir så anspent med disse små og svingete veiene.  Men vi dro ...

FROST TEKST EFFEKT "TUTORIAL"

Lag en tekst effet av en blanding av lagstiler, former, filtre og justeringer. For å få det resultatet du ønsker.  I denne guiden skal jeg vise dere hvordan dere kan lage en tekst som ligner på logoen i filmen Frost. ...

Regnfull dag i går, men flotte dråper! / Foto

Det var en regnfull dag i går. Noe opphold innimellom, så fikk gått tur med hundene uten å bli klissvåt. Men bakken var våt, og alt var liksom fuktig! MEN når det regner, så kommer dråpene! Vi var raskt avgårde i dag, da været så h...

Fine bånd av samhold <3

Familiebånd er viktige saker...   Men det er jammen meg vennskapsbånd også <3 #vennskap #samhold #bånd #kjærlighet #foto

Ellevte stopp, Kystveien fra Bodø til Steinkjer, Meløy, Svartisen! / Foto

Da gikk turen videre på Kystveien. Gjennom bakker og berg, et nydelig landskap! Jeg tok masse bilder av disse mektige fjellene, og jeg er så fascinert av dette turkise vannet! Havet er ikke bare blått! Det er også grønt, og turkis!  Det var ...

For et år siden, på samme dag

I dag er det et år siden jeg bestemte meg for å kjøpe kaktusplanter. Jeg har lenge tenkt på å eie egne kaktusplanter, så 28. juli 2015 var jeg på IKEA og fant mange ulike kaktuser i små og store&nb...

Idyll med himmelen i brann! /Foto

Ja nå ligger vi på Havblikk camping i Nesna. En herlig plass og vi fikk en helt fantastisk himmel i går kveld. Klokken var ca 23, og himmelen stod i brann! Lyst var det også, og jeg gikk amok med kameraet!  Så her er noen bilder av den nydel...

Synsvinkler..

I min verden har dette med hvordan jeg SER ting mye å si ... Synsvinklene kan ha mye å si for hvordan man TAR en situasjon. Fokuserer man på de rette tingene i livet? Ser man hele bildet, eller lar man små detaljer få for mye å si, uten å se ...

God natt =)

Så har tiden kommet for og at æ må legge mæ =)  God natt :D  Bildet er fotografert for to årsiden på vinteren. (årgang: 2014)  #foto #vinter #2014 #år #bilde #godnatt #natt

Ferieturen i Østfold og besøke en gang mitt barndomshuset

Bildene forteller mer enn ord, men jeg hadde en kjempe koselig tur. Fikk tankene bort fra vanlige hverdagen var borte i hele firenetter. Lengeste ferie turen på lenge bodde på hybbel i Halden til ei koselig dame =)  Kunne tenkte meg og v...

Tiende stopp. Nå Kystveien fra Bodø til Steinkjer! Saltstraumen./ Foto

Ja da er Lofoten unnagjort, og for et sted!! Det var akkurat som jeg hadde trodde det skulle være, og ja, kanskje enda bedre.. Vi er ikke noen kulturmennesker, så vi har sett mye av naturen,bebyggelsen og steder. (Ikke museer ol). Det er...

Å i Lofoten! / Foto

Ja ENDELIG kom vi frem til Å i Lofoten! Det var et av delmålene for denne turen rundt i Norge. Jeg har vært her før, men fant ut at det er ca 40 år siden. Så da kan dere tenke dere at det var forandret!  Den gang jeg ferierte her med familie...

PORTRETT AV MIN SØNN

Nå skal jeg vise dere ett av de få portrett foto jeg har tatt (har jo tatt en del), det er vel noe av det jeg trenger mest trening i både med kamera og etterbehandling av bildet. Modellen er min 7 år gamle sønn som villig poserer for pappa. Jeg p...

UKEN SOM GIKK (UKE 29)

FORRIGE UKES HØYDEPUNKT: Honestly, forrige ukes høydepunkt for meg var støtten jeg har fått kjent på fra mine kjære. Skal jeg være ærlig med dere, så har jeg i den siste tiden ikke vært helt på topp.. Men støtten jeg har fått fra m...

Spanske margeritter

Disse spanske versjonene av prestekrage er så nydelige. Her er de tidlig morgen før sola har rukket å åpne dem opp.  ha en nydelig dag :) Anne Grethe #foto #blomster #amatørfotograf #macro

Strømpebuksefilter

Jeg fant noen morsomme triks til fotografering i går, og ville prøve litt i dag. Det ene var bl.a å ha en strømpebukse foran linsa som et slags filter, og jeg må si at jeg er imponert over effekten. Som følge av mangel på modell og annet motiv fik...

Et lite stykke NORGE! / Foto

Dagen i dag har gått så fort. Vi har sittet på ferje i 4 timer, og er nå i Bodø! Innlegg fra siste stopp i Lofoten kommer i morgen, da jeg henger litt etter med bilderedigering. Blir mye bilder av det flotte landet vårt!  Så her er en liten ...

7 Smarte tips til kule foto-effekter

En kort video med tips til noen kule foto-effekter. Fortell gjerne om dine erfaringer hvis du tester ut noen av tipsene!     #foto #fotografi #fotografering #bilder #kamera

Jenta som elsker bøker pt. 2

Marlenes instagram, Marlenes blogg.  #foto #fotografering #sommer #canon #canon7dmii #portrett #bok #lesing #sol #blått #blå

Milla i farta...

Første turen ut, er noe helt spesielt - enten man er tobent eller firbent. Vår firbente venn satte stor pris på (så stor, at hun til og med glemte det irriterende halsbåndet) å komme seg ut litt. Vi har lukket av terrassen, så hun kan gå litt ute ...

Jenta som elsker bøker

I går kveld når jeg var på pokèjakt med noen venner, kom vi over en utrolig fotogen vegg. Dette uviklet seg helt spontant til en fotoshoot i dag, og jeg må si meg ganske fornøyd. Tror dette er den shooten jeg har tatt minst bilder på tilsammen, me...

Naturens egne små kunstverk..

Jeg vil påstå at naturen ordner det meste selv, feiring av nyttår med fyrverkeri (se bilde HER), kunstutstillinger med bilder og skulpturer og andre små happenings. Nå vil sikkert noen følge opp med en diskusjon om hvem som egentlig er "sjefen" fo...

Fotoidéer

Jeg har virkelig fått tilbake fotognisten, og jeg må bare si oh boy, så godt det er! Da det gamle kameraet bestemte seg for å streike, tok fotohjertet mitt det tungt. I denne verden der det skjer så mye tragisk, var dette toppen av i-landspro...

Sol og sommer

Det er jo ingen annen passende tittel for en slik dag. Solen er fremme, varmen er på topp og vi koser oss! Innimellom terrassebygging, blir det tid til andre ting. Som å bytte inn inngangspartiet, og besøke bessene :) Vi har stekt munker og koser ...

Sommerdag

// Canon 7D mark II - Canon 85MM //

FOTO- EN BRA START PÅ DAGEN.

Når man får følelse av å ha hele verdens for seg selv.    I går bestemte jeg meg for at jeg skulle stå opp alt for tidlig i dag bare for å gå tur med hundene. Folk kan si hva de vil, men når man har hund, kanskje spesielt store...

22. juli i fjor

Dette bildet dukka opp på Facebook i dag som et minne for ett år siden. Bryggefjell er en av toppene i Bø der vi bodde tidligere. Når sånne bilder dukker opp kjenner jeg at jeg savner Bø veldig. Det er så utrolig flotte turområder der, noe helt an...

FOTO- VAKRE TING I NATUREN.

Hvis man bare gjør seg veldig liten langs bakken kan kam komme over mange vakre ting.    Jeg elsker å gå tur i naturen, om det så bare er en liten skogstur i nabolaget. Her i nabolaget har vi jo flott utsikt over sjøen nesten u...

Livet.... :-)

Livet kan være litt tornete og vanskelig innimellom, men man får sin belønning når man kommer seg gjennom det.. <3 #foto #blomster #insekter #akerselva

Dagens bilde

#dagensbilde #blomst #svartoghvit #monokrom #monochromeTatt med #jupiter8 #50mmf2

FOTO- ETT BILDE, FLERE MOTIV.

Å leke med kameraet er det beste som finnes.   Jeg har alltid med kameraet på tur, selv om det hender at jeg har glemt å lade kameraet på forhånd, eller minnebrikken ligger igjen hjemme. Det er alltid like kjedelig, men lite man får...

Enkelt og greit

I det siste så har jeg vært meget dårlig til å oppdatere bloggen. Dette rett og slett for at jeg ikke har hadd tid til det.Jeg har ikke fått tatt skikkelige bilder med alle 50mm objektivene heller.I går(nå blir det vel egentlig i forgårs) var jeg ...

Lykken er...

...bestevenn i ene hånden og en fargerik paraply i den andre... når sola skinner og regndråpene spretter i det knallgrønne gresset.. når føttene trasker og skravla går i tidløse timer... når dagen bare består av det Å VÆRE... &n...

Åkeren

#sommer #norge #åker #grønt #fotografering #foto #canon #canon7dmii

FOTO- LITEN OG STOR I SKOGEN.

Noen ganger bare må man i skogen for å strekke på beina.    Jeg løper ikke akkurat ned skogen nå når det er båndtvang pga rådyrkalver og andre baibiser, men noen ganger bare må man strekke litt på beina. Da blir det som regel s...

Bildedryss fra en herlig by! Røros!

Vi er på vei mot Lofoten, og kjørte fra Alvdal til Røros. Jeg har ikke vært der før, så jeg ville se stedet, og DET var et sted i mitt hjerte!! Så mange herlige gamle hus! og små smug med flotte ting innover.  Herlige små gater, og små kosel...

FINN ET STRÅ OG TRE DEM PÅ

Hei og god søndag dere! Uken har har bare flydd forbi, og har vært max chill for min del.. Har ikke gjort stort mye når jeg tenker etter, har bare tatt det rolig og prøvd komme meg litt til hektene da utmattelsen kom med en smell etter ferietur. B...

Myrull

Naturen blir ekstra spennende hvis man legger seg ned på samme nivå som den.  #natur #myrull #voss #norge #fotografri #foto #sommer #fotografi #naturfotografi

Sugarskulls tar også selfier

Når du har laget noe for å lage en fargehelhet, og så ser det bedre ut i svarthvitt. Jeg fatter ikke hvordan folk får til pene sugarskulls...  #fotografering #foto #svarthvitt #svarthvittfotografering #canon #canon7dmarkii #selvportrett #s...

Første stopp på vei mot Lofoten! / Foto

Da er vi på vei, ja vi er på bobiltur til Lofoten! Jeg vil se mye av det Norge har å by på! Jeg har vært der før, men da var jeg ung, så jeg husker ikke så mye. Nå har vi feriert i Sverge og Danmark, så i år går turen nordover!  Vi har,...

FOTO- LANGT INN I SKOGEN.

Noen ganger blir turene lenger enn planlagt, men det går helt fint det også.    I dag var jeg ikke helt overbevist om at det blei tur i det hele tatt. Den kroniske betennelsen er mer konstant enn kronisk, for å si det slik. Hof...

Sommerfugler i hagen

SOMMERFUGLER I MIN HAGE I går fikk vi besøk av 3 stk sommerfugler i hagen (og forhåpentligvis kommer de på besøk til oss en eller annen gang i sommeren også). Vi så Dagpåfugløye og Neslesommerfugl, men jeg fikk bare ...

Lite og enkelt, men vakkert! / Foto

Noen ganger er det enkle det fineste! Men det gjelder å se det...Man trenger ikke fargerike store blomsterbuketter for å lage et flott bildet, nei, man kan bruke naturen og plutselig så har du et flott bildet! Enkelt og greit!  En kongle mot...

Tett på noen rare insekter! / Foto

Her har jeg samlet litt av våre rare og kanskje litt ekle insekter som jeg har funnet på mine turer. Det er noen kjente, men også noen jeg aldri har sett før! Noen av disse er jo bitte,bittesmå. Så er kanskje ikke så rart man ikke legger merke til...

Sneakpeak

Ferdig hos legen og det gikk heldigvis ganske greit.  Fader, jeg hater slike uker, men det er føles godt akkurat nå. Det er jo fredag! Vi reiser på roadtrip til Oslo på mandag og videre til Kiel på torsdag. Jeg har bursdag i neste uke og det...

NÅ starter sommeren! / Foto

Det er helg, det er fredag, det er snart ferietur! NÅ starter sommeren! Ihvertfall for meg! Noen er kanskje ferdig med sin ferie, og jeg har enda ikke begynt. Men man kan nyte sene sommerkvelder selv om man ikke har ferie. Man kan nyte sommeren! ...

Noen bilder fra tiden som var

Vinter sesongen kan være en tung periode, da det er veldig mørkt og kaldt ute.  Men utrolig hvordan lyset og snøen reflekter hverandre. Årgang 2016        Et av mine bilder jeg er veldig stolte over og gr...

Verden er vakrest som den er....men... ;-)

Her om dagen var jeg en tur i Botanisk hage. Blomstene og naturen der er vakre nok i seg selv de egentlig. Men med et litt dårlig kamera...nå for tiden kun mobilen... så er det muligheter for å kunne leke seg litt i ettertid. Foto - redigering er ...

Sunt, godt og vakkert!! / Foto

Nammmm....Ja det ER godt! og det ER sunt, og jammen ER det vakkert å se på også! Disse flotte og gode bærene som vi har rundt i naturen vår! Fritt for alle å plukke...Noen er flinkere til å benytte seg av dette flotte matfatet en andre, men de fle...

Til og med Speilet gråt

Hva man kan få til med speil, vann og egen "softboks" midt på natta på folkehøyskole. Nok et bilde fra arkivet, men jeg liker denne serien så utrolig godt. Kommer nok flere fra den etterhvert. "Det var så trist, uvirkelig Hvordan kunne de...

Føler meg heldig!! / Foto

Ja egentlig så føler jeg med dobbelt heldig i dag! Jeg traff på TO herlige små ekorn på turen min i dag! Men jeg oppdaget ikke at det var to helt til å begynne med, og den ene satt helt stille høyt oppe på en gren. Den andre lekte, og turnet ...

A. Christiansen. Skomager og Båtbasaren

09.07.2016   Dyreparken 50-års jubileum. Bilder tatt på A. Christiansen. Skomager og på Båtbasaren (tivoliet). #dyreparken #jubileum #båtbasaren #foto

Life is like a camera!

Life is like a camera.. Focus on whats importent,  capture the good times,  develop from the negatives,  and if things dont work out,  TAKE ANOTHER SHOT... -ukjent #dikt #sitat #ord #foto #natur #dråper #godmorgen #liv...

En vakker liten blomst

Denne blomsten er det ikke så ofte jeg ser, men den stod der så vakker på en av mine turer tidligere i sommer. Aner ikke navnet på den, men den vokser på fjellgrunn som et teppe med små lave rosa blomster. Den er ikke så høy, kanskje 10-15 cm høy....

Battle Of the 50´s

Da har jeg tatt en enkel liten test. Både ved å sammenligne dem på full åpning, og sammenlignet dem alle sammen på F4.0.De 2 første bildene er Jupiter-8m på F2 og F4Dem 2 neste er Carl Zeiss Jena DDR Tessar i F2.8 og F4Så er det Asahi SMC Pentax-M...

Sugarscull

Min første sugarcull, for noen år tilbake. Vil prøve retake på dette, føler jeg. Men synes egentlig ikke det er superille. Har du prøvd å tegne sugarscull? Tips?  #fotografi #foto #sugarscull #selvportrett

UKEN SOM GIKK (UKE 27)

Da er vi igang igjen! Beklager virkelig for et forsinket "uken som gikk"-innlegg denne gang.. Det har bare tatt meg litt tid å få igang kropp og sjel etter ferie og reising. Men nå er jeg tilbake, og nå skal jeg jobbe meg oppover t...

Trenger du litt SOMMER og SOL? / Foto

Det har vært en grå og trist dag i dag. Ikke regn, men torden i lufta. Ja det har buldra litt rundt oss, men ikke så veldig nære. Jeg har måttet sette på lys inne, for det har vært mørkt.. Nesten som høstmørket!  Men det ser ut som det lysne...

Barneklipp og fotoshoot.

Om det er noe som slår fotografering av barn, vet jeg ikke. Dette er ikke hvem som helst heller. Det er nemlig Mikael - mitt kjære fadderbarn. Han satt veldig stille en god stund, helt til det begynte å nærme seg slutten. Noe jeg godt kan forstå d...

Tur i "Dråpeland"! / Foto

En litt grå og mørk dag.. Ikke kommet regn her hos meg, men tordner og lyner rundt her. Varmt, og klamt, Så snart braker det nok løs.. Det har regnet i natt, og skogen var ikke tørket opp når jeg kom for å gå tur. Så da hang alle disse dråpene run...

Sopp i skogens mørke kratt! / Foto

Sopp? Nå? Det syns jeg er litt tidlig..Men alt har jo kommet så tidlig i år! Eller er det jeg som ikke har fått med meg at sommeren er i full gang! Vi har sen ferie i år, så vi begynner jo ikke før nå til helgen, så for meg har liksom ikke sommere...

Igjennom hele Dyreparken

09.07.2016   Vi gikk som sagt igjennom hele Dyreparken på én dag for å se mest mulig. Det må være en ny rekord! Vi så blant annet: Sjiraffer, surikatter, sjimpanser, løver, aper, elger, geparder, sebraer, flamingoer, papegøyer, fisk...

Meg selv

Photoshop, helping the ugly since 1988. #selvportrett #fotografering #canon #portrett #canonmarkii #foto #sommer

Da er alt på plass

Og med det mener jeg at jeg har alle objektivene med adaptere klart for testing.Bildet jeg har øverst her nå, er så dere kan sammenligne størrelsen totalt inkl adapteren. Størrelsen vil variere noe, fra hvilket kamera det skal kjøpes adaptere til....

Noen litt spesielle sommerfugler! / Foto

De er kanskje ikke spesielle for alle, men for meg så var disse litt spesielle. De var ikke helt vanlig, som de oransje og svarte. Den ene her hadde jo dobbelt vinge sett, kanskje det er en slags møll? nr 1 Men uansett så er sommerfugler vak...

Søvnig katt

Again with the cat pictures.  Men se på henne da, så søt hun eeer. - helt objetkiv sett, selvfølgelig. #katt #fotografering #foto #dyr #sommer #chill

Tett på to gode venner! / Foto

Ja de var nok gode venner..for de var da sammen om samme blomst over lang tid. Det så nesten ut som de lekte litt gjemsel rundt denne busken, for det var turning rundt, og opp og ned! De koste seg! Jeg blir så fascinert av å følge med på dis...

Me myselfthv and I

Som den trofaste egoisten jeg er, måtte jeg jo teste det nye kameraet på meg selv.  Tror jeg er fornøyd!  #foto #selvportrett #portrett #canon7d #canon #fotografering #foto #sommer #svarthvitt

Milla Pus

Fjellets skatter!! / Foto

Idyll med småbåter på et stile vann! Skygger i vannet, hvor ting blir til to, nydelig natur som gjenspeiler seg i et nydelig vann. DET er noen av fjellets skatter. Høye fjell rundt, og en dal med vann så stille som i graven. Det vaker når fisken s...

En and på fjelltur! /Foto

Vi var på fjelltur i helgen, og det ER sommer! Det var masse feriefolk overalt og endene vet hvor maten finnes. Så det var noen ender som holdt til rundt camping, her er det nok masse rester rundt omkring langs vannet, og etter grilling og frokost...

Dagens bilde er for vapers

Om du er interessert i flere bilder av denne typen, så ta en tur innom denne instagrambrukeren: vapersofnorway #olympus #penf #60mm #macro #vaping #vape #coilheaven #instagram #vapersofnorway

Nicaraguas farger og dyr...

Etter regn, kommer...

// Canon 7D mark II - Canon 40MM //

Natur og Nicaragua

Nicaragua handcraft

Dagens start...

Teknolek

// Canon 7D mark II - Canon 40 MM //

Den glade vårrull

// Canon 7D mark II - Sigma 17-70 2.8 //   Innlegget tilhørende denne oppskriften, finner du HER

Lillehammer som turister...

Søsken

Lek

Kawasaki ER5

Hove - Tromøya

Deilige farger

Søstrene Kjevik

Stedet er et flott sted for å feire bursdager, eller ta med ungene på åpen gård. www.søstrenekjevik.no.  // Canon 7D mark II - Canon 85mm //

Fotogalleri for Mediakaos

Når man blogger, så føler jeg det må være tekst med - til bildene. Det å mobilblogge er en mulighet til lite tekst. Men jeg føler likevel det må være med noe :) Av og til savner jeg å bare laste opp bilder. Laste opp, og la det være med bildene. L...

EN sommerfugl og EN linselus! / Foto

En vakker liten skapning, og jammen fikk jeg med en linselus også. Det så nesten ut som den viste seg frem for meg. Den bukket og snudde seg i alle vinkler. Slik at jeg fikk bilder i ulike posisjoner.  Den er jo bare så nydelig! og når den&n...

Første bobiltur i sommer! / Foto

Da er endelig bobilen eu-godkjent, og reparert. Det har tatt sin tid, men endelig er "feriehuset" vårt klart! Så vi brå bestemte oss på fredag om å ta en overnattings tur fra lørdag til søndag. Vi begynner ferien neste helg, og det hadde vært grei...

Utsikter i Dyreparken

I går bestemte vi oss for å dra til Dyreparken i Kristiansand. Billettene vant vi takket være lillebror som hadde deltatt på en konkurranse, og vi valgte selvfølgelig en varm dag med sol! Den ene billetten bestilte vi på nett fordi vi va...

Fotokatt pt.2

Her liker jeg både farger og svarthvitt like mye. Hvilket liker du best? #katt #sommer #foto #fotografering #svarthvitt #dyr #natur #canon #sol

Fotokatt

#katt #foto #fotogafering #pus #sol #sommer #dyr #natur #helg

Bak skyene er himmelen alltid blå

Alle har vel opplevd dager som er triste og grå. Da er det viktig å huske på at bak skyene er alltid himmelen blå. Noen dager er det bare sånne små skydotter, andre dager er det vanskelig å se noe annet enn grått, og kanskje regn. Idag er det en d...

Stille vann! / Foto

Når jeg ser dette bildet, får jeg en ro i sjelen. Det lyser stillhet og ro over det. Det trenger jeg om morgenen. Stillhet! og ro! Så noen flotte vannliljer er det jeg vil starte morgenen med. Kanskje du også trenger litt stillhet og ro?  Je...

Antall medlemmer: 105

Bli medlem i denne gruppen

Om Fotomagasin

Fotomagasin

Et Blogg-Magasin om foto, fotoutstyr og bilder. Kontakt: fotomagasin@hotmail.com